Siljan kulturskole 2021-22

Velkommen til et nytt kreativt år ved Siljan kulturskole! Søknadsfrist er 1. juli!

Kulturskolen ønsker å kunne bidra til gode oppvekstvillkår for barn og unge i kommunen, og gi elevene meningsfylte og stimulerende aktiviteter som gir både faglig og sosial utvikling.

I tillegg til de ordinære tilbudene har kulturskolen også hovedansvaret for Ungdommens Kulturmønstring (UKM). Kulturskolen samarbeider også med andre kommunale tjenesteytere og lokale kulturaktører.

Ønsker du på sikt å ta en yrkesutdanning innen kunstfag eller kun har lyst til å ha en positiv fritidsaktivitet, er du uansett hjertelig velkommen som elev ved kulturskolen!

I tillegg til dette gis det kortere kurs i spennende og morsomme fag i løpet av skoleåret.

Det tilbys det også nettbasert undervisning (Skype, Zoom m.m.) i flere av fagtilbudene. Ta kontakt med kulturskolen hvis det er ønskelig med undervisning på en slik plattform.

I løpet av skoleåret har kulturskolen elevkonserter, prosjekter og offentlige opptredener, og følger hovedsakelig skoleruta for grunnskolen. Kulturskolen holder til på Midtbygda skole.

Les mer om alle tilbudene her

Søk om plass i kulturskolen her

Publisert: 21.06.2021 15.24