Gi dine innspill til kommuneplanen

Vi ønsker dine innspill – her er en enkel måte å gjøre det på! Kommuneplanen sier noe om de overordnede mål og strategier for hva kommunen skal jobbe mot. Planen er derfor det viktigste verktøyet for styring av Siljan kommune.

Dette er også grunnen til at kommunens innbyggere oppfordres til å gi sine innspill til dette store og omfattende arbeidet som berører så mange interesser.

Fram til 19. mai kan du gi dine innspill til dette arbeidet!

For å gjøre det enklere å komme med innspill, har kommunen tatt i bruk Innbyggerdialog - en digital løsning for innspill. Der kan du på en enkel måte legge inn et punkt i kartet og skrive hva du ønsker på dette stedet. Har du ønsker for egen eiendom, et sted i nærområdet der du bor eller andre områder i Siljan, vil vi gjerne at du benytter innbyggerdialogen til å legge inn ditt forslag. Du vil også kunne se andre forslag som er kommet via innbyggerdialogen.

Registrer dine innspill i Innbyggerdialogen her

Her finner du informasjon om kommuneplanen, og alternative måter å gi dine innspill på

Publisert: 14.04.2021 13.26