Ny samhandligskoordinator for nedre Telemark

Silje Brugger Budal er den nye samhandlingskoordinatoren i nedre Telemark for kommunene Skien, Porsgrunn, Bamble, Kragerø, Drangedal, Siljan, Nome og Sykehuset Telemark HF (STHF)

Hun er utdannet sykepleier og har en variert utdanningsbakgrunn og yrkeserfaring innen helse og omsorg i hovedsak på kommunalt nivå. Hun er i dag avdelings leder i hjemmesykepleien i Porsgrunn kommune.
"Vi er glad for å få Silje med på laget og vi ser frem til å løfte samarbeide mellom kommunene og sykehuset", sier kommunedirektør Karin Gundersen Finnerud i Skien kommune.

Samhandling mellom sykehuset og kommunene viktig for å sikre gode og likeverdige helsetjenester til alle som trenger det.

Silje Brugger Budal begynner i sin nye rolle den 21. august, og vil sitte på rådhuset i Skien kommune.

Samhandlingskoordinator Grenlandssamarbeidet Silje Brugger Bodal

Publisert: 12.05.2023 13.21