MOT til å glede-dagen i Siljan

Mandag 22. nov. arrangeres MOT til å glede-dagen i Siljan!

MOT til å glede-dagen handler om å ha MOT til å leve og MOT til å bry seg – og vi oppfordrer ungdom og voksne til å bidra til at dagen blir husket som årets varmeste dag.

Siljan ungdomsskole er en MOT-skole, og markerer selvfølgelig MOT til å glede-dagen.

Når årets mest inkluderende dag går av stabelen er det med et mål for øyet: Spre glede!

Etter en vanskelig og fremdeles krevende tid med sosiale begrensninger er det viktigere enn noensinne å spre glede og hjertevarme. Det trenger ikke koste noe, men til gjengjeld kan det bety så mye.

MOT ønsker å skape et varmere og tryggere samfunn – hvor alle blir sett og inkludert. Vi har alle et ansvar, så hvorfor ikke benytte MOT til å glede-dagen til å gjøre en liten innsats? Det kan bety mer enn du tror!

REVY

Siljan ungdomsskole har planlagt å markere dagen ved sette opp sin årlige revy for hele Siljans befolkning, og som tidligere blir det to revykvelder.

Du er derfor velkommen til MOT-revy

onsdag 24. og torsdag 25. november kl 18.00 i samfunnsalen.
Gratis inngang med salg av kaker og drikke i pausen.

Velkommen!

Publisert: 22.11.2021 10.34