Første Covid-19 vaksine satt i Siljan

I dag, 7. januar startet Siljan kommune sin vaksinering mot Covid-19, og det var 106 år gamle Lina Anundsen som var førstemann ut.

Lina Anundsen på 106 år som nå bor på Siljan sykehjem, har bodd hele sitt liv i Siljan.

Vaksinen ble satt av helsesykepleier og koronavaksinasjonskoordinator Solveig Veslegard Vestby, og ifølge Anundsen gikk det hele fort og smertefritt.

Anundsen er glad for at hun har fått vaksinen og oppfordrer alle til å ta imot tilbud om å få vaksinen.

Med dette er vi i gang med vaksineringen i Siljan, og nå fortsetter vi med de prioriterte gruppene. Alle disse vil bli kontaktet for tilbud om vaksinasjon. Det er ikke nødvendig å kontakte kommunen eller fastlegen for å sette seg på venteliste.

Publisert: 07.01.2021 14.30