Har du lyst til å vite mer om Skogloppa?

Onsdag 16. februar kl.17:30 inviterer vi foreldre som har barn i alderen 3-6 år, og som har lyst til å vite litt mer om hva friluftsavdelingen Skogloppa i Loppedåpan barnehage er, og hva den kan tilby.

Skogloppa er en av fire avdelinger i Loppedåpan barnehage. Barnehagen er en relasjonsbarnehage med felles visjon for alle avdelingene « Et godt sted å være, leke og lære». Skogloppa har en utvidet satsing på fagområdet «Natur, miljø og teknikk» og det å være en barnehage i friluft!

Avdelingen ligger i skogholtet mellom Loppedåpan og Midtbygda skole.

Vi er heldige i Siljan som har denne valgmuligheten i tillegg til ordinære avdelinger i Loppedåpan og Sagaenga. Siljan kommune tilbyr gode, velfungerende barnehager med høy kvalitet. Derfor er det en glede å kunne vise fram et konsept som er unikt for Siljan.

Denne ettermiddagen vil dere få en omvisning i vår koselige og særegne barnehageavdeling, både inne i den arkitekttegna hytta og uteområdet med egen bålplass. Er du litt usikker på hva dette konseptet er og hvordan det ville være å ha plass til barnet i en friluftsavdeling, ja da burde du ta turen å se, oppleve og bli inspirert. Dette med tanke på at barnehageopptaket er 01.03.2022.

Personalet som jobber der nå vil ta godt imot dere, vise dere litt rundt og ta dere med på en reise gjennom året i form av bilder fra hverdagen i en friluftsavdeling. I tillegg vil det være mulig å spørre om det du lurer på.

VELKOMMEN- HÅPER VI SER DERE!

Påmelding kan sendes til mobil 97130310 (Skogloppa) eller 95851231 (styrer)

Publisert: 03.02.2022 08.33