Ny leder av NAV Siljan

Elin Mandt fra Skien er ansatt som ny leder av NAV Siljan.

Elin Mandt (45) har lang erfaring fra NAV, der hun startet som markedsmedarbeider i Aetat og har arbeidet ved flere NAV-kontor i Telemark. Hun har også solid ledererfaring, blant annet nesten ti år som avdelingsleder ved NAV Skien. Hun har en bachelor i ingeniørfag, og har arbeidet som prosjektleder i et byggefirma. Det siste halve året har hun fungert som leder ved NAV Siljan.

- Siljan skal være en trygg, levende og inkluderende kommune, og jeg gleder meg til å være med på å bidra til at dette forblir en slik kommune med lav arbeidsledighet, sier Elin Mandt.

- Siljan kommunen skal gi sine innbyggere tjenester av god kvalitet, og de skal møte som en kompetent og foroverlent samarbeidspartner i NAV Siljan.

Elin Mandt tiltrer formelt 15. november.

Publisert: 05.11.2018 09.26