logo
Bakkane.
overlag

Hageavfallsordning i Siljan våren 2017

Printer
Frem til vi har etablert en permanent ordning for hageavfallsmottaket i Siljan vil vi våren 2017 ha følgende ordning for mottak av hageavfall.

Hageavfallsruta samles inn med kommunal lastebil. Hageavfallet skal benyttes i kompost, eller til andre formål så det er viktig at det ikke fins plast og andre fremmedlegemer i avfallet.

Bestill henting via servicekontoret på telefon: 35 94 25 00 eller på
epost: This is a mailto link innen dagen før henting.

Dette taes med:
• Kun hageavfall som kvist, gress, løv, blomster, frukt og lignende.

Dette taes ikke med:
• Andre avfallstyper, for eksempel restavfall, materialer og trevirke, vil ikke bli tatt med.

Pakking og mengdebegrensning – krav til abonnenten:
• Gress/løv og lignende må samles i pappesker eller sekker. Eventuelle plastsekker blir sprettet ved tømming.
• Kvist skal kuttes til 1,5 meters lengder og buntes sammen med tau
• Maks 25 kilo pr. enhet.
• Maks 15 enheter pr. husstand.
• Avfallet må kunne håndteres av én person alene.

Datoer for henting våren 2017:
April: 20. og 27.
Mai: 4. og 11.
Juni: 1. og 15.

Hageavfallet plasseres ved veien innen kl. 08:30 på hentedagen.

Publisert
07.04.2017
Sist endret
07.04.2017
Del |

Kontakt oss

Sentralbord:  35 94 25 00
SMS til servicekontoret: 916 19 811

E-post: 
This is a mailto link

Besøksadresse:
Sentrumsveien 105

Postadresse:
Postboks 16  3749 Siljan

Beredskap og krisehåndtering
Vakttelefon teknisk: 35 59 34 00

  facebook-ikon    

        Information in English            Org.nr.: 864953042 - Kommunenr. 0811

uiqt|wBxw{|H{qtriv5swuu}vm5vwxw{|H{qtriv5swuu}vm5vwuiqt|wBxw{|H{qtriv5swuu}vm5vwxw{|H{qtriv5swuu}vm5vw